Przejdź do głównej zawartości

7 For all Mankind


Ciężko wyobrazić sobie współczesną modę bez takiego elementu jak jeansy. Powstało tysiące wariacji na temat jeansów, różne rodzaje krojów, przetarć, dekoracji spowodowały, że prawie każdy ma w swojej szafie, chociaż jedną parę. W Polsce przyzwyczailiśmy się do kilku marek, które specjalizują się w ich szyciu tj. Levis, Lee, Wrangler i Big Star. Od kilku lat w USA zapanowała moda na niszowe marki jeansów.  Modele często szyte są na zamówienie, w małych seriach, w użyciem nowoczesnych technik, przez co ich cena jest znacznie wyższa od standardowych produktów z sieciówek. 

7 For all Mankind

Jedną z takich marek, która staje się konkurencją dla największych amerykańskich graczy tego rynku jest 7 For all Mankind.  Firma powstała w 2000 r w Los Angeles z inicjatywy trzech właścicieli: Michael Glassera, Peter Korala i Jerome Dahana.  Dahan i Glasser to projektanci jeansów, którzy pracowali w branży odzieżowej od lat.   7 For All Mankind była pierwszą firmą, która postanowiła szyć spodnie w segmencie „premium denim”. Marka powszechnie nazywana „Siódemką” stała się popularna wśród redaktorów mody i stylistów a następnie pokochały je gwiazdy Hollywood. Noszą je m.in. Angelina Jolie, Cameron Diaz, Jennifer Garner, Jake Gyllenhaal, Ben Affleck i Ryan Reynolds. Marka zaczęła rozwijać swoją kolekcję poszerzając je o ubrania damskie, męskie, sportowe, obuwie i torebki.  Współpraca z najlepszymi projektantami np. Zac Posen, Azzedine Alaia, Pucci owocuje powstaniem kreatywnych rozwiązań i nowoczesnych twórczych produktów. 7 For All Mankind połączył światy denimu i couture zmieniając modowy krajobraz.



7 For all Mankind


Kluczem do sukcesu marki jest dopasowanie, tkaniny, dbałość o szczegóły oraz logo na tylnych kieszeniach spodni. Na kieszeniach wykorzystywane są różne wzory haftów, dzięki czemu można ustalić model. Ich A-Jean kieszeń składa się z "A" wyszytego na kieszeni i czasem zawierającego kryształki Swarovskiego. Dojo Jean składa się z "7" na kieszeni, Kate wyposażony jest w haft w kształcie litery V.


7 For all Mankind


Firma szyje spodnie damskie w 7 fasonach i kilkunastu stylach, męskie zaś w 5 fasonach.
Ceny za parę zaczynają się od ok 200 Euro, jednak muszę przyznać, że tak klasycznych i dobrze dopasowanych jeansów ciężko szukać w śród innych firm. Obecnie w sklepach jeansy są „przekombinowane” jest na nich dużo przetarć, nacięć, naszywek a nie można znaleźć uniwersalnych klasycznych spodni, które nadawałyby się zarówno do pracy jak i na imprezę. Ta marka dostarcza klasycznych produktów.


Marka jest obecnie sprzedawana we własnych sklepach, przez stronę internetową, we współpracy z luksusowymi sklepami i butikami towarowymi w ponad 80 krajach na całym świecie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hobbs London

W Polsce marki brytyjskie nie są zbytnio popularne. Główną angielską firmą odzieżową, która jest u nas dostępna to Mark & Spencer. Najpopularniejsza brytyjska sieć odzieżowa kojarzy się przeważnie z kobietami dojrzałymi, lubiącymi klasykę i stonowany styl. Bardziej nowoczesny styl prezentuje firma Hobbs London. Fanką marki jest m.in. Kate Middleton, która nosi m.in. płaszcze z kolekcji firmy. Hobbs London  Pierwszy sklep Hobbes został otwarty w 1981 r w Londynie. Na początku zajmował się jedynie szyciem i sprzedażą wysokiej jakości butów, jednak firma z roku na rok się rozrastała. Dziś jest synonimem brytyjskiego stylu a w jej kolekcjach znajdziemy całą damską garderobę i dodatki. Hobbs London  Hobbs London  Zespół projektowy ma za zadanie stworzyć niedrogie ubrania, które będą stanowiły namiastkę luksusu. Stroje projektowane i tworzone są w Londynie, natomiast obuwie szyte jest we Włosze...

Reiss

Patrząc na współczesną modę mam wrażenie, że coraz trudniej znaleźć marki, które szyją klasyczne ubrania. Firmy stawiają na innowacyjności, awangardę, chcą za wszelką cenę odróżnienie się na rynku. Jednak w tej całej gonitwie za różnorodnością jest marka, która zachowuje swój klasyczny styl od lat. Mowa tu u angielskiej marce Reiss. Reiss Firma powstała w 1971r z inicjatywy założyciel a Davida Reiss, który odziedziczył po ojcu sklep w Londynie z odzieżą męską. Od momentu objęcia sterów w firmie David ustalił filozofię projektowania skoncentrowaną na tworzeniu kolekcji wysokiej klasy odzieży męskiej. W 2000 r poszerzył swój asortyment o kolekcję damską i akcesoria. Bezkompromisowe zaangażowania w dostarczanie innowacyjnych i oryginalnych produktów połączone z wyjątkowym designem i jakością doprowadziło firmę do sukcesu. Reiss Reiss Dziś Reiss jest szanowaną, znaną marką na arenie mody zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Klienci Reiss szukają klasyc...