Współczesny
model dystrybucji odzieży skupia się głównie na sklepach firmowych danej marki.
Firmy próbują zająć dla siebie najlepsze lokalizację tak aby mieć przewagę nad
konkurencją. Niewielu młodych ludzi pamięta np. Domy Towarowe, w których można było
kupić wiele marek pod jednym dachem ustawionych obok siebie. Był to standard
sprzedaży przez dziesięciolecia. Jednak jest nadal pewna grupa marek, która
konkurencji się nie obawia a wręcz zarabia na jej dystrybucji. Taką firmą
jest Pauw.
PAUW |
Tuż po
zakończeniu II wojny światowej para Pauw-Thiry otworzyła swój pierwszy sklep w
Amsterdamie. Ich koncepcja sklepu multibrandowego okazała się sukcesem i z powodzeniem
otwierali sklepy w innych częściach Holandii. W latach 60-tych do biznesu dołączają córki
pary Madeleine i Henriette, które postanawiają wzmocnić model biznesowy o
awangardowe marki tj. Comme des Garçons, Kenzo i Dries van Noten wprowadzając
je na holenderski rynek. W 1983 r firma wprowadza do sklepów swoją pierwszą
autorską kolekcje, jednocześnie będąc lojalną wobec dotychczasowych marek. W
nowym tysiącleciu przychodzi era ekspansji międzynarodowej prowadzonej przez
Christiaan Klein Pauw, syna Madeleine. Otwiera on kolejne salony w Paryżu i
Monachium. Pauw posiada obecnie 28 własny sklepów w Holandii i 150 punktów
sprzedaży na całym świecie. Wraz z wprowadzeniem kolekcji AW14, Pauw rozszerzył
swoją platformę cyfrową o sklep internetowy.
Pauw
Amsterdam ma swój własny podpis: elegancki i luksusowy wygląd skontrastowany z
wpływami wojskowymi i męskim stylem. Projekty Madeleine Pauw mają na celu
inspirować osoby, która je noszą. Projektantka zawsze szuka idealnej równowagi
pomiędzy dopasowaniem, konstrukcją i jakością materiałów. Takie połączenie
powinno podkreślać nie tylko kobiece piękno i figurę, ale co ważniejsze, wyrażać
siłę.
Firma
stworzyła styl, który jest ponadczasowy i skromny, ale zawsze modny.
Zróżnicowanie kolekcji daje możliwości zakupu zarówno przez kobiety biznesu, lubiące
stroje casual, jak również poszukujące stroju na uroczyste i oficjalne okazje.
Pauw łączy własne projekty z kolekcjami innych ekskluzywnych marek. Te luksusowe przedmioty mają na celu wspieranie i wzmacnianie kolekcji Pauw. Wybór obcych marek jakie firma sprzedaje w swoich sklepach jest starannie przemyślany i dopasowany tak aby oddać jak najlepiej styl i charakter marki. Pauw Amsterdam jest noszony przez Michelle Obama, Oprah Winfrey, Céline Dion oraz członków szwedzkiej rodziny królewskiej. W 2002 r. Pauw ubrał druhny na ślub ówczesnego księcia Willema-Alexandra z Księżniczką Maxima.
Trzeba
przyznać że sprzedaż ubrań Pauw obok takich marek jak Loro Piana, Brunello Cicinelli,
Etnia Barcelona stawia firmę w śród najbardziej luksusowych marek na świecie.
PAUW |
W
kolekcji znajdziemy szeroki wybór płaszczy, swetrów z kaszmiru i najwyższej
jakości wełny, garniturów, koszul, sukienek.
Cenny
ubrań z metką Pauw są wysokie podobnie jak innych marek dystrybuowanych przez
tę firmą. Sukienki- ok 800 EURO, płaszcz – ok 1000 EURO,
swetry – ok 500 EURO, koszule- 300 EURO.
Sklepy
markowe znajdują się w całej Holandii, Niemczech, Włoszech i innych krajach
Europy. Dodatkowo wszystkie produkty można zamówić w sklepie internetowym.
Komentarze
Prześlij komentarz